close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הצערת עור הפנים: 3 טכנולוגיות שבאמת עובדות

מערכת שורשכו כסליו, תשפ24/12/2019

עולם האסתטיקה כבר מזמן עבר טיפולים אסתטיים בעצמו, והפך לאחד מתהליכי סדר היום הבולטים. היום כמעט כל אחד עובר תהליך אסתטי כזה או אחר הגורם לתחושת "מעיין הנעורים" הכי קרוב לבית.

תגיות:
אם אתם מטופלים אצל קוסמטיקאית ותיקה ומקצועית וודאי ראיתם שהיא מתחדשת ומחדשת בכל פעם את מלאי טיפולי הקוסמטיקה שלה. ומה הכוונה? כמעט בכל תקופה יש מוצר או טיפול אסתטי חדש שחדר לשוק הקוסמטיקה – כמובן אחרי שעבר את כל הבדיקות התקינות ונמצא מתאים לשימוש ,שבעזרתו ניתן להצעיר את העור , או לפחות לגרום לו לנשום טוב יותר.

גלי רדיו – טיפול עם דיווחים מהשטח ובלי עומס תנועה
הטיפול בעזרת גלי הרדיו זה טיפול המופק מאנרגיה חשמלית המושקעת בעור בתדירות משתנה טיפול בגלי רדיו בעצם מחממים את
האזור המטופל וכתוצאה מהחימום ניתן למתוח את העור ולרענן אותו, אפקט המתיחה יוצר עור חלק ורענן יותר.
הרעיון מאחורי טיפול גלי רדיו הוא ביכולת להיות מבוקרים יותר מבחינת הטיפול ולראות תוצאות בשטח.

פרקשנל – טיפול אסתטי מתקדם
טיפול מסוג זה הוא בעצם הטיפול שאנו מכירים בעזרת לייזר אבל הרבה יותר מתקדם.
אם בעבר הלייזר היה משאיר סוג של אדמומיות על העור , אפשר לקרוא לזה "כוויה" , אז פה בטיפול פרקשנל אין אדמומיות, והטיפול הוא מדויק יותר ונקודתי, היתרון המשמעותי בסוג כזה של טיפול זו ההחלמה המהירה שלו, בהשוואה לטיפולי לייזר שההחלמה מטיפול כזה היא קצת יותר ארוכה .

התוצאה הסופית של טיפול כזה היא מתיחת העור, מיצוק העור והעלמת קמטים כמעט באופן טוטאלי, ואיך העור נראה ומרגיש? זוהר וצעיר מאי פעם.

אולטראסאונד להצערת העור איך?
לרוב אנו רגילים לחשוב כי אולטרסאונד נועד רק לבדיקת הריון, או בדיקה הקשורה לאיזור הבטן, אך במהלך השנים האולטראסאונד הפך לאחד מטיפולי הקוסמטיקה אשר ניתן למצוא אותם במכוני היופי השונים.

גלי האולטראסאונד מחממים את העור ויוצרים ריכוך מה שהופך את העור להרבה יותר אלסטי ונעים ורענן. האולטראסונד בעצם ממריץ את הדם, בדיוק כמו אחרי פעילות גופנית אנו מרגישים הרבה יותר אפקטיביים ורעננים, אותו הדבר גם בטיפול הזה.
לסיכום,

תחום הקוסמטיקה הוא רחב ומתחדש כל הזמן וכדאי לעקוב אחר הטיפולים השונים, יחד עם זאת חשוב מאוד לבדוק היטב היכן מבצעים את הטיפולי הקוסמטיקה, ומי מבצע אותם משום שבסופו של דבר מדובר בגוף שלנו ובעור הפנים ואנו רוצים לצאת מהטיפול הכי מרוצים שאפשר.

יש מגוון רחב של טיפולי פנים בניהם 3 טכנולוגיות מתקדמות שהוזכרו כאן :

גלי רדיו , פרקשנל ואולטראסאונד
לפני הטיפולים יש לשאול שאלות ולבדוק היטב את ההשלכות במידה ויש לכל טיפול.
מי מאיתנו אינו רוצה להישאר צעיר לנצח – לפחות מבחינה חיצונית , אבל חשוב גם להיות מבוקרים ולדעת כיצד הטיפולים מתבצעים על כל שלב.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה